כלים חדשים  |  שיפוץ טורק קונברטורים  |  שיפוץ חלקי גיר  |  כלי עבודה למוסכים  |  ניקוי אינג'קטורים בנזין  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


דף הבית  >>  חדשות וטיפים  >>  סתימה בממיר הקטליטי - "הרכב לא סוחב"
סתימה בממיר הקטליטי - "הרכב לא סוחב"
 

אחת מהסיבות כאשר הלקוח מתלונן ש"הרכב לא סוחב" היא סתימה בממיר הקטליטי.
תפקידו של הממיר הקטליטי הוא שריפה משנית של שאריות הדלק שלא נשרפו במנוע בתהליך השריפה. הממיר בונה משקעי פיח ופחם, ככל שאחוזי השרפים וכמויות הגופרית גבוהים יותר, כך יתקצר משך החיים של הממיר.
בשל הטמפרטורה הגבוהה הפנימית של ליבת הממיר,מתאבנים שאריות הפחם במעברים ויוצרים סתימה שקשה מאד לנקותה בחומר ניקוי והמסה.
בדיקת הממיר הקטליטי נעשית ע"י פתיחת חיישן הלמדה והכנסת מתאם ושעון לבדיקת הלחץ לפני הממיר.
במידה והלחץ גבוה מהדרוש יש להחליף את הממיר או לנקותו בחומר ממיס פחם.

על מנת לחלוץ את חיישן הלמדה דרוש מפתח מיוחד וחומר מיוחד נגד חלודה. יש לשפוך את החומר בחיבור בין החיישן לבין האגזוז ולהמתין כ-10 דקות עד החומר יספג לתוך ההברגה ורק לאחר מכן לחלוץ את החיישן.

ניתן למצוא בביצוע ערכה לבדיקת הלחץ לפני הממיר הקטליטי + מפתח מיוחד לחילוץ חיישן הלמדה.
 
 
רח' לבנדה 6 תל-אביב, 6602911 טלפון: 03-6871516 פקס: 03-6882101 
email:
service@bitzuah.co.il
לייבסיטי - בניית אתרים