כלים חדשים  |  שיפוץ טורק קונברטורים  |  שיפוץ חלקי גיר  |  כלי עבודה למוסכים  |  ניקוי אינג'קטורים בנזין  |  

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 


10 סיבות לשיפוץ טורק קונברטורים בביצוע
1.     חידוש - החלפת כל חלקי הגומי והפלסטיק (O-RING ומחזירי שמן) בתוך הטורק גם אם אינם פגומים בחלקים חדשים מייבוא.
2.     איזון– לפני סגירת הטורק מבצעים איזון של חלקים פנימיים בנפרד בתוך הטורק ולאחר סגירת הטורק מתבצע איזון של כל הטורק כמכלול.
3.     ביטול חופשים – בדיקת מרווחים פנימיים בין חלקי הטורק הפנימיים וביטול חופשים במקומות ספציפיים לפי תקן.
4.     מירכוז הטורק – מירכוז צוואר הטורק (החלק הבלוט החוצה באימפלר) ביחס לפיילוט (הציר שנכנס למנוע ונמצא במכסה הקדמי) במינימום סטייה של 0.1 מ"מ. במידה וישנה סטייה גדולה מזו אנו פותחים את הטורק מתקנים וסוגרים מחדש עד למידה הרצויה.
5.     מרווחים פנימיים לפי תקן – בעזרת מכשור מיוחד מתבצע בדיקת מרווחים פנימיים בתוך הטורק, במידה וישנה חריגה מהתקן אנו מתקנים.
6.     החלפת טבור – במידה והטבור (מיסב השיניים במרכז הטורבינה) בתוך הטורבינה מתחיל להראות סימנים של שחיקה בשיניים אנו מחליפים אותו בחדש.
7.     חיזוק הכנפיים – מבצעים חיזוק של הכנפיים בטורבינה בתהליך ייחודי של ריתוך עדין.
8.     צוואר הטורק – בדיקת קוטר צוואר הטורק למידה ע"פ תקן, במידה והצוואר בלוי ולא ע"פ המידה אנו מחליפים את הצוואר בחדש.
9.     נזילות– בדיקת נזילה מהטורק וכל החלקים הפנימיים בכל שלבי השיפוץ למניעת סדקים.
10. ייצור חלקים חדשים - במקרים מסוימים נשחקים חלקים פנימיים מיוחדים בתוך הטורק, חלקים שלא ניתן להשיג להם חלקי חילוף חדשים. אנו מייצרים חלקים אלו ומחליפים אותם בטורק הבלוי וע"י כך מאריכים את אורך חיי הטורק.

 


טיפים חשובים בשיפוץ תיבות הילוכים מרצדס
 

תיבת ההילוכים האוטומטית של מרצדס היא מן היותר עדינות והמסובכות, ריכזנו מספר עצות שיוכלו לתת מענה לבעיות שיוכולות להופיע בעת שיפוץ הגיר.

ביצוע מציעה פתרונות לחלק מהבעיות המופיעות מטה בשיפוץ חלקי גיר מרצדס.

 

1. בציר הפלנטרי (בתמונה מימין) נוצר חופש בין גוף הציר לגלגלים בתוכו. חשוב מאד לבטל חופש זה ע"י החלפת הדיסקיות.
במידה והחופש גדול מידי בעת החלפת הילוך מרגישים מעין "מכה".



 

2. בתוך המוח נמצא הסולונואיד של הטורק, רצוי מאד להחליף אותו בכל שיפוץ של הגיר. במידה והוא לא תקין הדבר יכול לגרום לרעידות חזקות בתוך הטורק עקב תפקוד לא תקין. מק"ט הסולונואיד: A1402770435.
 


 

3. בשיפוץ תיבת 5 הילוכים מרצדס כאשר הטורק עם תפיסה ישרה (בתמונה מימין) חשוב להקפיד על הכנסת דיסקיות החיכוך בכיוון הנכון.
הכנסה לא תקינה של דיסקיות החיכוך יכולה לגרום להרס בלתי הפיך ואף לטוטאלוס של הטורק.

 

4. בשיפוץ גיר מרצדס חשוב מאד לבדוק את תקינות משאבת סטטור (בתמונה) - החלק הנכנס בתוך הסטטור, לפי הפרטים הבאים:
  א.  בדיקת תקינות מיסב הלחץ במשאבה.
  ב.  בדיקת תקינות מיסב הגלילי במשאבה.
  ג.  בדיקת תקינות החופש (המרווחים) של שתי הבוקסות 
       בתוך המשאבה לפי הוראות יצרן.
חופש לא תקין יכול לגרום לבריחת לחץ ולרעידות בגיר.

 

 

5. בציר ראשי עם תוף (בתמונה) חשוב לבדוק את תקינות המיסב והחופש בין הציר הפלנטרי והמיסב, במידה ולא תקין הדבר יכול לגרום לרעידות בגיר.
בנוסף, חשוב להחליף את המחזיר שמן בתוך הציר, במקרה וישנה דליפה מהמחזיר שמן, הגיר מאבד לחץ וגורם לבעיות.

 
6. בגירים מרצדס מסוג 722.6 ו- 722.9 חובה לבצע תהליך לימוד של הגיר הנקרא "אדפטיישן" לאחר כל שיפוץ של הגיר או החלפת הטורק. זהו תהליך כיול המזהה את החופשים והלחצים בתוך הגיר ומבצע התאמה של ההילוכים. אי ביצוע תהליך זה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך.

 
 
 
רח' לבנדה 6 תל-אביב, 6602911 טלפון: 03-6871516 פקס: 03-6882101 
email:
service@bitzuah.co.il
לייבסיטי - בניית אתרים